Zu Dir ( Original) Lyrics

Brings

Non-album songs

Lyrics to Zu Dir ( Original)
Zu Dir ( Original) Video:
Zu dir Letzte Naach bin ich opjewaach ich han jedaach, ich hür ne Schrei hät sich anjehürt wie ding Stimm doch dat kann ja janit sin In mingem Zimmer wor schwatze Naach ich luur zum Fenster rus die Stross wor leer ? für mich allein ich jank noch jet erus Wie vun allein lauf ich los un weiss janit wohin Irjendwie hür ich immer noch ding Stimm Ich will zu dir, ich will zu dir su schnell wie et jeit ich will zu dir, ich will zu dir et jit nix op d'r Welt wat mich noch hält ? zu dir Tausend Stän am Himmel ston ich söck eine us für dich eine dofür, dat du widderküss un am Engk eine für mich Wie oft sin mer zwei he lang? uch midden in dé Naach manch einer hät uns nohjeluurt su laut han mer jelaach Ich will zu dir, ich will zu dir su schnell wie et jeit ich will zu dir, ich will zu dir et jit nix op d'r Welt wat mich noch hält ? zu dir Su lang du am läve bis, jit et einer, der dich vermiss woimmer du jerad jeist, ejal in welches Bett du dich lächs Ich will zu dir, ich will zu dir su schnell wie et jeit ich will zu dir, ich will zu dir et jit nix op d'r Welt wat mich noch hält - zu dir




Songwriters:
Publisher:
Powered by LyricFind