Lyrics to Sie Und Er
Sie Und Er Video:
Sie hod zu eam g'sogt sie hoids nimmer aus des konn a so ned weida geh wenn des no länger so weidergeht sogt sie, dann losst sie eam irgendwann steh er braucht ned glaum dass er da oanzige is, und dass sie vielleicht koan andan kriagt auf dera Welt sand no gnua andere do und ganz gwiß oana, der auf sie fliagt er hätt etz doa kenna ois war a da hegste und losschrein und sich nix gfoin lossn aber es geht eam im Kopf umanand und er merkt des is net zum spaßn liaba amoi nochgem vielleicht hod sie recht und ned glei wiara Dummkopf losplärrn sie verlian des war doch des letzte wos a mecht, denn er woaß er mog sie so gern und er gibt noch und des gfoid ihr so guad ja und sie merkt bei eam dass sich im Kopf was tuad und sie meng sich auf oamoi so gern und sie meng sich auf oamoi, sie meng sich wieder so gern Er hod zu ihr gsagt er hoids nimmer aus des konn a so ned weida geh wenn des no länger so weidergeht sogt er, dann losst er sie irgendwann steh sie braucht ned glaum dass sie da oanzige is, und dass er vielleicht koa andere kriagt auf dera Welt sand no gnua andere do und ganz gwiß oane, die auf eam fliagt sie hätt etz doa kenna ois war sie da hegste und losschrein und sich nix gfoin lossn aber es geht ihr im Kopf umanand und sie merkt des is net zum spaßn liaba amoi nochgem vielleicht hoda recht und ned glei wiara Dumme losplärrn eam verlian des war doch des letzte wos sie mecht, denn sie woaß sie mog eam so gern und sie gibt noch und des gfoid eam so guad ja und er merkt bei ihr dass sich im Kopf was tuad und sie meng sich auf oamoi so gern und sie meng sich auf oamoi, sie meng sich wieder so gern und sie meng sich auf oamoi so gern und sie meng sich auf oamoi, sie meng sich wieder so gern, wieder so gern, wieder so gern




Songwriters:
Publisher:
Powered by LyricFind