Nach Dä Sunne Dur' Dä Räge Lyrics

Raymi La Lengua

Scheiss Egal Wie's Chunnt

Lyrics to Nach Dä Sunne Dur' Dä Räge
Verse 1 :

dä ersti kuss, es hät mier alles bedütet. doch jetzt tröpflet mini liebi us mier use und ich verblüäte.

d'enttüschig isch gfickts vertraue und s'glück isch ä schlampe. dä schmerz glühät unter dä asche. es fallt mier schwer i z'schlafe.

ich schrei gäg ine. s'päch symbolisiert d'spinne und d'angscht vernetzt mich mit derä furcht wiiter.

mini sorge erliechtere söll en letzte blick in himmel. liebi kännt keis final, aber das intressiert niemert.

ich han no soviel z'sände, han aber kein empfänger und würd so gern mal z'mits i mim wäg wände.

doch mis schicksal begleitet mich wie en hund. wenigstens chan ich säge; ich träg kei schuld.

es zerbricht mini gedanke und zeriesst mich. es isch wie en igang ohni usgang, es verwirrt mich.

wen ich mit dier schnurre wot, köhr ich en Ängel flueche. ich will dier doch nur säge, dass ich dich bruche.

ich suech dich. ohni dich isch s'glas halb leer. glaub mier! ich lueg z'tüüf in alk und rauch z'viel.

jedi sekunde wo ich allei si muess, will ich tod si. "ich lieb dich" isch keis wortspiel und vor allem keis schutzschild.

s'isch trurig aber wahr. ich bin verlore, verlah, verfrore, verhasst und das z'mits i dä nacht.

mis herz verlangt. mini seele treit d'last. min körper verchrampft, aber min wille verchraftets.

wiel ich lahn dich nüm los. los wie mis herz chlopft. ich betrachte dä sand i dä uhr, wiel ich no oft hoff.

dä himmel brüält wiiter. tränne flüsset. ich dänk nur a dich wie en junkie a sini sprüze.


hook : 2x

nach dä sunne dur' dä räge, ich han a dich dänkt. es tuet weh, wen ich's gsehn. nur eis glas isch i gschänkt.

dä schmerz hät sich i brännt und hät dä spiegel griezzt. s'bluet glänzt. ich hät nie dänkt, dass ä rose mich verletzt.


verse 2 :

"glas zerbricht"

das isch mis herz gsi. d'scherbe i dä händ. s'bluet flüsst, wiels mich in dräck zieht,

suech ich nach erä lösig. chum und erlös mich. ich wart für immer uf dich. du weisch es ich köhr dier.

und solang ich warte, stahn ich untere graui wulche. muesch dich nöd wundere, das isch so wie wen toti schnurret,

total crazy und abgfuckt, vernäblet und verdammt chalt. nach dä sunne dur' dä räge und alles verdampft.

ich schwümm in tränne und schrei din name. dä sieg fühärt zum versage. du häsch mich allei glah.

Ä niederlag isch nur en momänt, doch dä blibt halt. dur' s'rächt oder dur' d'kraft isch min wiederstand.

au wen ich verletzlich bin, ich kämpf für immer. ich bin halt so ufgwachse in schwamedinge.

und trotz allem flüsst d'vergahngeheit dur' mini finger. au ohni batterie dreht s'zahrädli vo dä ziit wiiter.

was söll ich mache?lache? brüäle? sprache gits viel. aber das was ich fühle, verstaht jede, kapiert?!

bruchts würklich es zeiche, damit sich min wunsch erfüllt? wen d'wahrheit so übersichtlich a de oberflächi schwümmt.

es isch keis wunder, liebi fühärt zu kummer wie füür zu asche und kummer zunerä wunde.

doch ganz egal wie dunkel ä nacht wird. d'sunne chunnt wieder führe damit alles wieder klar schiint.

und das blibt so, wiel das isch so. ohni dich dreh ich dure als wär ich schizzo.

ich chann kiffe wie ich will, ich chann dich nöd vergässe. ich weiss es, ä rose isch schärfer als es mässer.


hook : 4x

(Dank an Tone für den Text)
Songwriters:
Publisher:
Powered by LyricFind