Karl Der Wahnsinnige Lyrics

Georg Danzer

Non-album songs

Lyrics to Karl Der Wahnsinnige
Karl Der Wahnsinnige Video:
unlängst sitz ma im wirtshaus in an dorf an der grenz irgendwo i wollt mit an freund an freund besuchen doch der freund war leider ned da und wia ma da so sitzen bei ana leber und an wein geht die tür auf und a bärtiger kommt eina und er sagt: i bin so frei gestatten karl der wahnsinnige so nennen s' mi im ort i bin a armes waisenkind i war no niemals fort und meistens bin i b'soffen weil i a fischzucht hab i bin a alkoholiker des bringt mi no ins grab die fisch die san mei ein und alles sie kennen mi sogar am schritt jeden abend geh i s' füttern bin i no so fett und müd und dann kommen die hobbyfischer diese arschlöcher aus wean die angeln meine fisch und davon leb i und dabei hab i meine fisch so gern karl der wahnsinnige so nennen s' mi im ort und meistens bin i b'soffen aus mitleid mit di fisch die müssen sterben damit i leb drum lieg i unterm tisch




Songwriters:
Publisher:
Powered by LyricFind