D' Liab Is Vom Himmi Kumma Lyrics

Marianne & Michael

Non-album songs

Lyrics to D' Liab Is Vom Himmi Kumma
D' Liab Is Vom Himmi Kumma Video:
Mir hab'n darüber nachstudiert, wo kommt die Liab denn her. Es ist uns gar nix eigfalln, doch druckt hat's uns gar sehr. Dann hab'n mir an Gelehrte'n g'fragt, und der hat net lang' denkt und hat uns kurzer Hand dann reinen Wein eing'schenkt. D' Liab is vom Himmi kumma, der Herrgott, der hat's g'schickt, im Herzen, da tuats brumma, den Menschen macht's vergnügt. Ganz unverhofft tuats kumma, bringt Freude Mann und Weib. Ja, ja, die Liab is halt der schönste Zeitvertreib. Wenn's Herzerl Feuer fangt, dann brennt's so hoaß als wie a Gluat. Wenn junge Leitln streit'n, ja des werd' bald wieder guat. Die jungen Leit, die werden a Paar und reich'n sich die Händ' und schwör'n sich ew'ge Treue bis ans Lebensend'. D' Liab is vom Himmi kumma, der Herrgott, der hat's g'schickt, im Herzen, da tuats brumma, den Menschen macht's vergnügt. Ganz unverhofft tuats kumma, bringt Freude Mann und Weib. Ja, ja, die Liab is halt der schönste Zeitvertreib. Ja, ja, die Liab is halt der schönste Zeitvertreib.




Songwriters:
Publisher:
Powered by LyricFind