Zum Teufel Mit Der Sperrstund Lyrics

Alpenrebellen

Non-album songs

Lyrics to Zum Teufel Mit Der Sperrstund
Zum Teufel Mit Der Sperrstund Video:
Zum Teufel mit der Sperrstund' - mir gehn no net hoam! Das Leb'n is ganz schön hart und mir hab'n lang drauf g'wart, dass die Musi spielt, dass' a Gaudi gibt, dass die Lust ins Herz 'nei foahrt. Und wenns's jetzt plötzlich hoaßt: ?Sperrstund', liabe Leut!" des is a Attentat auf die G'müatlichkeit. Zum Teufel mit der Sperrstund' - he-o-e-o! Ihr da ob'n mischt's euch net dauernd ein! Zum Teufel mit der Sperrstund' - he-o-e-o! Mir san fit und mündig obendrein! Zum Teufel mit der Sperrstund' - he-o-e-o! Wenn's grad schön is - wer will da schon geh'n? Zum Teufel mit der Sperrstund' - he-o-e-o! Mir woll'n 's uns heut' noch geb'n. Hey, Wirtin, mach' net dicht! Hey, Wirt, lass no a Licht! Einer muaß no geh'n - ja, so is das Leb'n. Fahr' für uns a Sonderschicht! Die Nacht is kalt und rauh, das Wirtshaus so schön warm - schickt's die Leut? net fort, die auf Herbergsuche san! Zum Teufel mit der Sperrstund' ... Zum Teufel mit der Sperrstund' ...




Songwriters:
Publisher:
Powered by LyricFind