So A Dodl Mit Da Rodl Lyrics

Georg Danzer

Non-album songs

Lyrics to So A Dodl Mit Da Rodl
So A Dodl Mit Da Rodl Video:
Letztes Wochenend wars schee ausserdem a klasser Schnee und i denk ma nix wia schifohrn Hunderttausend Leit beim Lift und i hob mi ziemlich gift oba wo kannst heit no hifohrn Presst si aner mitn Schlittn mitn durch die Leit olle regn si furchtbar auf nur eine Dame schreit: "Heans si san mir scheint net gscheit?" So a Dodl mit da Rodl auf da Pistn spü do jo kan Terroristen weu wir nemman di und sperrn di ein am Heisl dann bist bestenfalls a Geisl so a Dodl mit da Rodl eine Frechheit nur bei uns host du a Pechheit Und von hinten kann man auch den bladen Franz hören "Heast i hau eam wia an Tanzbärn"! Hallo Sie steigns ma net aufd Schi weu sunst wer i zurnig wia no ni so ein unverschämter Pistenrowdy! Endlich gebn die Leit a Rua aner schimpft du bleder Bua doch dann kommt der Kerl schon wieder und der duat wia wann nix wa und geht vire also na sagt der Franz jetzt hau man nieder Doch der Dodl sagt ganz sanft und doch nicht ohne Kraft tschuldigen sie ich bin von der Nationalmannschaft bringen sie mich nicht in Saft! So ein Dodl mit da Rodl Weana Bazi sei net wahnsinnig und drahts mi aber lieber Her das kann ja keiner wissen sogt da Franz jetzt ganz beflissen So a Dodl mit da Rodl owa Bitte nehmts eam auf in unsrer mitte und von hinten schreit jetzt auch noch ein Reporter machts an Platz für unsern Sportler Hallo Sie, kommt jetzt auch die Dame i hätt so fü gern zwa fesche Autogramme bitte mit Widmung Rosi ist mein Name des war für mein Massagsalon a Reklame




Songwriters:
Publisher:
Powered by LyricFind